Pappa & lillasyster.

| Postat i: Allmänt
Upplands väsby chill i lägenheten med pappa och syster med middag och nu soffhäng. Kollar runt lite om Australien och lite lägenheter till pappa. Sitter och funderar en del på resan till Aussieland och försöker hitta på lite tidsfördriv men kommer inte fram till något speciellt, det blir väl att typ hyra filmer på paddan och någon bok.
 
Tänk att jag ska resa i 28 timmar i sträck. 
Arlanda - Heathrow  (2 timmar)
Heathrow - Hongkong (11.30 timmar)
Hongkong - Sydney (9.30 timmar)
- plus lite mellanlandingar timmar.
 
Väl framme i Sydney så möter min värdmamma upp mig på flygplatsen då hon har varit i Canberra på bussinestrip.  därifrån tar vi en taxi hem till hennes föräldrar där vi ska bo i ca. 1 vecka och sen flyttar vi in i lägenheten där vi ska bo resten av året jag tillbringar i sydney. Nu är det 11 dagar kvar. Det börjar verkligen dra ihop sig. jag börjar bli nervös. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: