cathay pacific airways

| Postat i: Allmänt
Är flygbolaget som ska ta mig till Aussie. Jag har aldrig flugit såhär långt ensam förrut, jag är inte nervös för själva ensamdelen utan mer för hur jag ska underhålla mig själv i 28 timmar i sträck. Jag håller på att ladda ner lite serier som jag kommer kunna titta på i laptopen, sen har jag funderat på att ta med mig ipaden och telefonen, så jag har musik och spel osv. Ska även hyra en eller två filmer från Itunes så jag har backup om/när datorn dör.

Har kollat lite vad det är för standard på flygbolagets service och mat osv. det verkar vara riktigt bra, alla rescensioner jag har läst har varit positiva där maten och personalen beröms. Det är alltid kul att det börjar så.

Nu blir det en kopp kaffe och en cigg. snart är det slut på rökandet..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: