Date med storebror

| Postat i: Foton

På väg hem ifrån Solna nu där jag var på middag hos storebror hand flickvän och lilla bebisen i magen! Det var super trevligt, det är inte så ofta vi ses så det är mysigt när vi väl ses.

Vi lagade mat tillsammans och sen satt vi och pratade en lång stund, tog en cigg och sen tittade vi på film! Jag gick dock innan slutet på filmen för klockan blev mycket och jag ville inte sitta på tåget så sent ensam. Det var dessutom någon match i friends arena ikväll så det var proppat med folk!

Vi pratade massor om lilla plutten som snart kommer till världen! Det ska bli så sjukt roligt att få bli faster. Det är på tiden tycker jag ;) jag fick se en massa bebiskläder och vi pratade namn. Anton eller Thilde är namnen dom har bestämt hittills. Riktigt bra tycker jag :)

Det är så himla kul att träffa Daniel för vi är så lika och pratar på samma sätt och tänker på samma sätt och vi pratar ofta om när vi var små vilket är jätte roligt! Saknar verkligen honom ibland, kan ju bara tänka mig hur det blir när jag åker bort så länge.. Men det är sånt man får räkna med om man ska leva sin dröm.
När jag kommer hem sen så är ju bebis ca.10-11 månader så då ska jag kidnappa den och vara med plutten hela tiden!


Älskade bror!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: