Alanya 2013

| Postat i: Foton

Den 22 juli åkte jag till Alanya med några av mina närmaste vänner! Vi som åkte var Jag, Fanny, Tova, Agnes, Tobias, Filip, Marcus och Oscar! Vi var där i en vecka och det är en av de roligaste veckorna i mitt liv. Vi var sol missnöjda med hotellet då det inte stämde alls med vad i blev lovade av ving som vi åkte med! Men det slutade vi över i kanske 1 timme sen tänkte vi att det finns ju saker som är viktigare!

Vi festade grymt mycket och sov en heldel.. Dock blev det inte så mycket solande och badande men det var okej ändå! Vi sov till ca. 1 varje dag vilket gjorde att vi knappt fick några soltimmar alls.. Men det gjorde inte så mycket som sagt!

Middag käkade vi ute varje kväll och det var alltid lika trevligt, någon drink till middagen fick vi alltid i oss! Runt klockan 11 halv 12 drog vi oss ner mot hamnen där bargatan är. Vi gick till samma ställe varje kväll vilket jag tycker mycket om! Lambada Casablanca var stället där vi hängde. Min "man" Leon jobbar där så det var kul att vara med honom på kvällarna. Dessutom gjorde jag och tjejerna likadant förra året när vi var i Alanya! Mycket bra!

Det var grov ångest att åka hem den här gången med, vi var inte klara med Alanya på långa vägar men hade såklart inga val. Men jag är sjukt nöjd med denna vecka och kommer absolut åka dit igen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: