-

| Postat i: Tankar
7 dagar. om 7 dagar är jag just nu påväg till hongkong. Jag sitter på ett flygplan i 11.30 timmar från London till Hongkong. Känns ju inte så jätte taggande, haha! men hoppas fan att det är värt det.

Jag funderar en hel del på hur det kommer kännas när jag kommer fram i landet där min dröm kommer uppfyllas. Jag vill bara ha en liten sneak peak på hur jag kommer känna. Kommer jag klara av att sluta röka, lämna min familj och mina vänner, lära mig ett nytt språk, lära känna nya människor och stå helt på mina egna ben. allt detta kommer att hända inom loppet av några dagar/timmar. Vilket känns coolt, men läskigt.

Haha det pirrar så sjukt i magen när jag tänker på att JAG, sofia ska åka bort och vara med om denna sjuka känslan och denna upplevelse. Jag är så fruktansvärt tacksam till att jag får den här möjligheten.

såhär känner jag en vecka innan jag ska lämna de långa landet falukorv. haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: